Vraag

wifi

  • 13 October 2020
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Het is en blijft tobben met de WiFi verbindingen. Had ik last van een wegvallende verbinding en heb dus op KPN advies een KPN WiFi versterker aangeschaft. En ja wel de WiFi verbinding viel weer maar zo weg. 
 

inmiddels heb ik drie versterkers thuis op mijn V10 en toch weer problemen. 
 

ik ben jaren terug overgestapt van Ziggo naar KPN, dat was toen een hele verademing. Goede kwaliteit en snelle service. Maar de rollen lijken te zijn omgedraaid. WiFi is zonder meer slecht de bereikbaarheid laat te wensen (geen e-mail contact bijvoorbeeld of gigantische lange wachttijden aan de telefoon.

 

de nieuwe interactive TV is ook erg slecht. Opname servers niet bereikbaar. Zeer trage gids. En de afstandsbediening voor o.a werkt niet goed.

 

met andere woorden erg veel problemen 


4 reacties

Badge +19

Je hebt 1 wifi versterker? de bekabelde uitvoering?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Hans62 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Zuur om te lezen dat je zoveel problemen met je Wi-Fi ervaart maar goed dat je het via deze weg kenbaar maakt. Welk type Wi-Fi versterker heb je aangeschaft? Is deze wit of zwart van kleur? Ik denk graag met je mee om dit te verbeteren. Ben je al eens bezig geweest met de Wi-Fi Manager? Ik kijk graag eens met je mee, zou je daarom je forumprofiel voor me in willen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Hans62 , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd naar de stand van zaken en of ik nog iets voor je kan betekenen!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Hans62 , ik heb niks meer van je gehoord en ga dit topic daarom sluiten!

Reageer