Beantwoord

Adreswijziging Digitenne

  • 4 December 2020
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Hallo,

 

Een aantal weken geleden heb ik via het Telfort Forum contact gehad over mijn Digitenne abonnement. Nu ben ik onlangs verhuist en om mijn adres bij Digitenne aan te passen mocht ik de moderator een PB sturen. Dit heb ik gedaan, maar hier krijg ik geen reactie meer op en mijn topic op het Telfort Forum is gesloten. Kan iemand ervoor zorgen dat mijn KPN Digitenne op hetzelfde adres komt als mijn Telfort (nu dus ook KPN) aansluiting thuis?

 

https://forum.telfort.nl/internet-267/kosten-digitenne-88465?postid=748862#post748862

 

Groet,

Christy



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid & topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jose_ 8 December 2020, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @cbleecke, welkom hier op het forum!

Het forum van Telfort is inmiddels inderdaad gesloten. De reden hiervan is dat het merk Telfort niet meer bestaat. Mooi om te zien dat je het forum van KPN hebt gevonden! :blush:

Helaas kan ik niet het adres van je Digitenne abonnement wijzigen. Dit wordt als een verhuizing gezien en dat kan ik niet inleggen. Daarvoor dien je contact te hebben met onze Verhuisdesk. Als je belt naar ons gratis nummer 0800 0402 en aangeeft dat je een verhuizing wilt doorgeven, dan wordt je doorverbonden met de juiste afdeling.