Beantwoord

Afstandbediening Digitenne werkt gedeeltelijk niet

  • 29 July 2023
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb 2 afstandbedieningen voor mijn digitenne kastje. Beide origineel, maar ik heb nu bij alle 2 hetzelfde probleem. Ik kan geen zender kiezen door op een van de cijfers te keizen. Het lukt wel met kanaal naar boven of beneden. Verder werken alle knoppen gewoon. Het is op beide afstandbedieningen. Nieuwe batterijen helpt niet. Digitenne kastje gereset maar dat helpt ook niet.

Wat kan dit zijn? Kastje niet goed?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 July 2023, 21:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @abaa ,

Ja, dat is dan vreemd. Het kan geen kwaad om de ontvanger om te laten ruilen om te kijken of het daarna wel goed werkt.

Een moderator wil zo'n omruil graag voor je regelen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 2

Hi noordzee, dankje . alle gegevens ingevuld

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @abaa, ik ben het helemaal eens met @Noordzee. Een nieuwe ontvanger zou hier weleens de oplossing kunnen zijn. Als ik jouw gegevens er bij pak, zie ik dat gisteren de vervanging in gang is gezet.Â