Beantwoord

Afstandsbediening werken niet op Digitenne ontvanger

  • 30 March 2023
  • 9 reacties
  • 56 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo!

De afstandsbediening van het Digitenne kastje was ermee gestopt. Batterijen vervangen maar deed niets.

Reset gedaan en ook een nieuwe afstandsbediening biedt geen oplossing.

Geen stoorzenders in de buurt trouwens.

Mijn ideeën zijn nu op, zou het kastje zelf aan vervanging toe zijn?

Gr, Michel 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 April 2023, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gouw71 ,

Ik adviseer inderdaad een nieuwe ontvanger. 
 

Een moderator gaat de omruil vast wel voor jou regelen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +17

Hi @Gouw71! heb je het bericht van @Noordzee nog gezien?
Laat hier weten zodra je profiel is ingevuld en ik regel een nieuwe afstandsbediening voor je. 🙂

Reputatie 1

Dank voor jullie reacties,

Ik heb de gegevens ingevuld en nog even ter verduidelijking, het gaat dus niet om de afstandsbediening 😁

Nogmaals dank!

Reputatie 7
Badge +28

@Gouw71 

Ik heb begrepen dat er pas komende dinsdag weer vervangende apparatuur verstuurd kan worden.

Wil je sneller een vervangende ontvanger? 

Loop dan langs een KPN-winkel. Als het goed is, hebben ze in de winkels momenteel voldoende reserve-ontvangers liggen. 

  

Reputatie 1

Dinsdag is prima hoor, kpn winkel is niet echt in de buurt.

Ik vermaak mij wel en krijg ook nog een drukke week voor de boeg.

Thanks voor de tip!

Reputatie 7
Badge +17

@Gouw71 zodra het weer mogelijk is nieuwe apparatuur te sturen doe ik dit. Dit is maandag. Hou er wel rekening mee dat er door het onderhoud nog een kleine vertraging kan zijn. 

De ontvanger komt dus binnen op dinsdag of woensdag. 

Reputatie 1

@Bram_ @Noordzee  dank jullie wel voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gouw71. Ik heb zojuist nog een poging gedaan om jouw ontvanger om te ruilen. Donderdag 6 april na 14.30 uur kan je bij de Plus in Benthuizen jouw Digitenne ontvanger omruilen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 

Reputatie 1

Dank je wel voor de topservice!