Beantwoord

Al langere tijd storing met Digitenne

  • 14 August 2023
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Ik heb al geruime tijd storing aan mijn tv signalen ontvangst met Digitaine. Ik heb al vele jaren een abonnement Digitaine bij KPN.

Van alles al verschillende keren opnieuw ingesteld etc, maar toch steeds weg trekkend beeld en grijs blok NO SIGNAL. 

Kan ik na zoveel jaren misschien 1 nieuw kastje en 1 nieuwe antenne ontvangen van KPN ??

En proberen en hopen dat dit probleem dan daarmee is opgelost.

Ik hoor graag een reactie van u ??

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 August 2023, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @laterbaad ,

Wat voor type antenne heb je in gebruik? Kun je de antenne mogelijk buiten plaatsen?

Wat voor type ontvanger heb je? 
 

En voor nu: 

1. Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen. 
2. Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan uitgebreid zenders zoeken. 
3. Draai de antenne eventueel wat bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 
 

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.