Beantwoord

Alleen 1,2,3 op Digitenne Noodpakket, klantenservice kan hem niet activeren

  • 5 June 2023
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Heb sinds bijna 2 weken digitenne en internet pakket ivm het ontbreken van aansluiting op nieuwe adres.

Nu blijkt dat wij maar 3 zenders hebben. Bellen bijna dagelijks met kpn. Medewerker1: ik activeer en u moet 1 uur wachten. Medewerker 2 : ik activeer kaart: nee 4 uur wachten. Medewerker 3: neeĀ 

, mijn collega heeft het niet goed gedaan, maar over 4 uur is het in orde. Medewerker 4: nee, ik activeer het nu, 24 uur wachten. Medewerker 5: nee, klopt niets van wat collega's zeggen, u moet nieuw kastje krijgen met geactiveerde kaart.Ā Dat moet eerst door een commissie goedgekeurd worden, dan krijgt u kastje. U krijgt mailtje. Dus niets. Medeqerker 6: o,Ā  nee als u geen nieuw kastje krijgt heeft u er geen recht op. Ik ga activeren, over 24 uur is het in orde. Mijn collega heeft geen ticket aangemaakt, dus... Is er nog iemand die vertrouwen heeft in de digitenne afdeling. Ze laten je gewoonĀ  Ā bellen, bellen. Je kuntĀ als je een klacht hebt, bellen. De medewerker heeft er geen boodachap aan. Bel maar weer. Het is om gek van te worden.

Wie lost dit op

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 8 June 2023, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Ai, wat een naar gedoe dit @Nummer 31Ā ā˜¹ļø

Omdat zo veel collega's je een verschillend verhaal hebben verteld, weet ik niet precies wat er gaande is, daarom kijk ik graag even met je mee!Ā Zou je daarvoorĀ je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het CAS ID van de Digitenne ontvanger invullen, dit kan inĀ het opmerkingenveld onderaan!