Beantwoord

Alleen NPO zenders

  • 27 January 2021
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 14 reacties

Ik heb mijn digitenne een lange  tijd niet gebruikt. Vandaag wilde ik kijken en constateer ik dat ik alleen NPO1, 2 en 3 en TV West kan ontvangen. Dat is vreemd, want daarvoor werkte alles goed.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 February 2021, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dor. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment alleen maar naar de NPO zenders kan kijken. Dit gebeurd wanneer de ontvanger een lange tijd uit heeft gestaan. Ik zal een activatiesignaal naar jouw ontvanger versturen. Zou je daarvoor het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement of onderop je ontvanger en op de doos en kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel gezet.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw ontvanger gerefresht. Zou je nog eens willen proberen om alle zenders te zoeken? Ik hoor graag van je of het nu wel lukt om alle zenders te bekijken.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen. Als dit niet het geval is dan weet je mij te vinden! :blush: