Beantwoord

Antenne

  • 30 January 2019
  • 10 reacties
  • 125 keer bekeken

Goede dag

me atenne is stuk van me KPN ontvanger wat moet ik nu doen ?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 February 2019, 10:55

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Csmit,

Waarschijnlijk kijk je via Digitenne van KPN, maar kan je dat nog even bevestigen?

Vul verder jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan helpt een moderator jou zo snel mogelijk verder. Geef hier even seintje als je kaar bent met het invullen van je gegevens.
Ik heb het ingevuld alleen klantnummer weet ik zo niet nu

en ja dit gaat over digitenne van KPN

groet smit
Reputatie 7
Badge +28
OK, er komt hier vanzelf een moderator langs. De kans is groot dat je dan een nieuwe antenne krijgt. Kan je nog even aangeven of je een binnenantenne gebruikt of een buitenantenne?
Het is de binnen antenne die het jammer genoeg niet meer doet
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Csmit123. Welkom op het forum! Wat vervelend dat de antenne defect is geraakt. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe antenne toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +28
@Vikash : Ik heb het idee dat hij twee verschillende accounts gebruikt, zover ik begrepen hebt, heeft hij zijn profiel bij @Csmit wel gevuld.
Ik heb deze ook bij gewerkt komt omdat ik gister het even snel had gedaan op de tablet van me moeder maar wist het inloggen niet meer dus even snel nieuw account gemaakt sorry voor het ongemak

Groet Smit
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je reactie @Noordzee . Dat had ik inderdaad nog niet gezien. Ik heb zojuist een nieuwe antenne verstuurd @Csmit123. Laat je ons weten of het weer werkt?
Reputatie 7
Badge +21
@Csmit123 We hebben niets meer van je gehoord. Heb je de antenne ontvangen en is daarmee het probleem verholpen?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het probleem verholpen is. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer