Beantwoord

Antenne V2 stuk of onbruikbaar?

  • 27 May 2019
  • 6 reacties
  • 145 keer bekeken

Mijn buurvrouw gebruikt Digitenne, heeft onlangs een nieuwe ontvanger gekregen, maar we krijgen de boel niet aan de praat. Hoe en waar we de antenne (V2) ook plaatsen, geen signaal. Er brandt wel een geel/oranje lampje op. Zou groen moeten zijn?? Las ik op de site, maar volgens buuf is t nooit groen geweest.... Nieuwe antenne nodig? De TV is ook best oud, kan dat een probleem zijn met de nieuwe ontvanger?

Admin: nieuw topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van topic
icon

Beste antwoord door Corjin 29 May 2019, 22:20

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi allemaal,
Mijn buurvrouw gebruikt Digitenne, heeft onlangs een nieuwe ontvanger gekregen, maar we krijgen de boel niet aan de praat. Hoe en waar we de antenne (V2) ook plaatsen, geen signaal. Er brandt wel een geel/oranje lampje op. Zou groen moeten zijn?? Las ik op de site, maar volgens buuf is t nooit groen geweest.... Nieuwe antenne nodig? De TV is ook best oud, kan dat een probleem zijn met de nieuwe ontvanger?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Corjin,

Wat is jullie locatie (woonplaats)?
Gebuikt zij een binnenantenne of een buitenantenne?
Ontvangt zij ook geen NPO 1/2/3?

Het is raadzaam om de oude antenne te vervangen door de Funke V5 antenne + buitenmontageset.

Een moderator wil jouw buurvrouw graag daaraan helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met haar naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik vraag express de volledige gegevens, zodat er eventueel nog een opstartsignaal gestuurd kan worden, mocht dat nodig zijn.
Dankjewel voor je antwoord!Ik ga deze gegevens bij haar opvragen.
Ze heeft helemaal geen ontvangst, ook niet NPO1,2,3. Antenne staat binnen, maar werkte eerst wel (alleen NPO 123).
Is een nieuwe antenne gratis?
Reputatie 7
Badge +28
Ik verwacht van wel, maar uiteindelijk bepaalt een moderator dat.
Reputatie 7
Badge +28
@Corjin

Geef je hier nog even een seintje als het profiel gevuld is?
Inmiddels via 0800 iemand aan de tel gehad, er wordt een nieuwe antenne opgestuurd 👍 Dankjewel.

Reageer