Beantwoord

Antennekabel Digitenne stuk

  • 11 November 2020
  • 7 reacties
  • 250 keer bekeken

Badge

Goeden dag. Mijn kabel tussen de ontvanger en antenne is stuk. Weet dit zeker, want heb nl een andere geprobeerd en die werkte gewoon. Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden?

 

Vr grt Rob

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 November 2020, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rob1964 ,

Gebruik je een binnenantenne of een buitenantenne? 

Als je een binnenantenne gebruikt, dan wordt de hele antenne vervangen. Bij een buitenantenne kan de buitenmontageset worden opgestuurd. Hierin zit een 10 meter lange kabel. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Badge

Ik heb een binnen antenne en het formulier is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Rob, welkom hier. 

Ik heb een nieuwe kabel voor je besteld, is bij deze onderweg. :relaxed:

Badge

👍👍 hartstikke bedankt

Badge

Sorry is de verkeerde kabel. Op de antenne zit een speciale coax aansluiting, daar past deze kabel niet op helaas.

 

Badge

Ik had een een vraag gezet op het forum, dat de kabel tussen de antenne en ontvanger stuk was. Toen was de kpn zo vriendelijk om een kabel te sturen, maar helaas de verkeerde. Dit ook weer gemeld, op de antenne zit nl een speciale coax aansluiting die je moet draaien, maar niets meer gehoord. :sleepy:

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +24

Hi Rob, sorry voor de late reactie. Jammer van die kabel. 

Ik ga je in dit geval een volledig nieuwe antenne sturen inclusief kabel. Is bij deze wederom onderweg.