Beantwoord

Apparatuur al teruggestuurd maar toch herinneringen

  • 3 June 2021
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

We hebben de apparatuur terug gezonden en hebben  de bewijzen .

We blijven brieven van KPN ontvangen dat we de apparatuur terug moeten sturen.

hoe wordt dit opgelost?

groet JeanRossell

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 June 2021, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

We hebben de apparatuur terug gezonden en hebben  de bewijzen .

We blijven brieven van KPN ontvangen dat we de apparatuur terug moeten sturen.

hoe wordt dit opgelost?

groet JeanRossell


De zoveelste klacht hier over.

Wanneer brengt KPN zijn systemen op orde?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rossell, het kan meerdere oorzaken hebben dat een pakketje niet goed verwerkt wordt waardoor ons logistieke systeem denk dat er iets nog niet retour is gestuurd. Heel irritant natuurlijk als je dat al lang hebt gedaan!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het track&trace nummer van je pakketje, in het opmerkingenveld noteren. Dan zal ik even rechtstreeks contact zoeken met onze logistieke afdeling om door te geven dat jouw apparatuur al retour is!

Reputatie 7
Badge +20

Kan ik je hier nog bij helpen @Rossell of heb je dit inmiddels al via een andere weg aan weten te kaarten bij de logistieke afdeling? Hoor het graag!

Ik heb het zelfde probleem en kan geen contact krijgen.met kpn tenzij ik.100 ct per minuut wil betalen voor een gesprek..😡😡

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel erg bijzonder @Ikke1234, ons enige klantenservicenummer 0800 - 0402 is volledig gratis :slight_smile: