Beantwoord

Bestaat er een digitenne afstandsbediening die je kan afstellen op de tv?

  • 6 August 2021
  • 15 reacties
  • 199 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo Allemaal,

Bestaat er een afstandsbediening die je kan afstellen op de tv voor Digitenne?

Ik zag namelijk op deze pagina dat er twee aanknopen op de afstandsbediening zitten,Maar bij mijn afstandsbediening is dit niet zo.

Groetjes martijn

 

 

icon

Beste antwoord door PeterG 6 August 2021, 23:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Dat is geen Digitenne afstandsbediening maar denk ik 1 van KPN ITV.

Heel raar dat daar niet de juiste afbeelding staat. Er is maar één afstandsbediening voor Digitenne die KPN levert en dat is deze:

 

Hallo @waltervl@PeterG ,

Raar en vooral jammer.Misschien dat die er in de toekomst komt.

groet martijn

Reputatie 7
Badge +11

Je kan uiteraard wel een afstandsbediening a la Logitech Harmony halen. Ik had er ooit zo een in gebruik en zelfs de meest obscure apparatuur kon ik ermee laten werken omdat ie een learning-functie had. Of de Digitenne-afstandsbediening standaard in de software zit weet ik eigenlijk niet. De Harmony had wel maar één aan/uit-knop maar ook die was weer te programmeren naar meerdere apparaten.

 

Geen idee eigenlijk of er nog fabrikanten zijn die vergelijkbare afstandsbedieningen maken.

Hallo @NHendriks ,

1 aan en uit knop lijkt me niet heel erg handig.En de prijs is wel erg hoog voor een afstandsbediening:(

groet martijn

Reputatie 7
Badge +11

De Harmony was altijd een fijn apparaat maar inderdaad wel prijzig, dit heeft mede te maken met het platform wat erachter draait, ik heb wel eens gevallen gezien waarin zo'n afstandsbediening 6 afstandsbedieningen verving en ook nog eens smarthome producten aanstuurde. Dat het product End-of-Life is helpt ook niet mee helaas.

 

Ik heb hem er even bijgepakt en je hebt een aan/uit-knop die in te stellen is per profiel en een ‘watch tv’ knop die je kan instellen dat ie op meerdere profielen apparaten aanzet. Ik heb deze:

 

Op Marktplaats worden ze nog wel veel aangeboden als ik zo kijk. 

Hallo @NHendriks ,

Ik zal even kijken maar ik denk dat ik het niet doe.

groet martijn

Reputatie 6
Badge +8

Deze dus.

https://www.bol.com/nl/nl/p/one-for-all-urc-6820-universele-afstandsbediening-zwart-wit/9200000050429097/?Referrer=NLGOOFS&utm_source=google&utm_medium=free_shopping

Aanklikbaar misschien handiger:

https://www.bol.com/nl/nl/p/one-for-all-urc-6820-universele-afstandsbediening-zwart-wit/9200000050429097/?Referrer=NLGOOFS&utm_source=google&utm_medium=free_shopping

Ik snapte wel dat je die link moest kopiëren en plakken:joy: maar dit is wel makkelijker:wink:

Reputatie 7
Badge +24

Hi Martijn, goede adviezen hier zo te zien. 

Wat het plaatje op de website betreft; ik heb de juiste mensen aangestuurd om dit te laten veranderen. Het klopt inderdaad niet. Scherp van je, dankjewel voor het melden.

Hallo @Alex_P ,

top!Ik hoop trouwens wel dat er ooit een afstelbare ab komt voor digitenne:)!

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Alex_P ,

top!Ik hoop trouwens wel dat er ooit een afstelbare ab komt voor digitenne:)!

Mag ik eerlijk zijn? :wink:

Hallo @Alex_P ,

top!Ik hoop trouwens wel dat er ooit een afstelbare ab komt voor digitenne:)!

Mag ik eerlijk zijn? :wink:


ja:)

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Alex_P ,

top!Ik hoop trouwens wel dat er ooit een afstelbare ab komt voor digitenne:)!

Mag ik eerlijk zijn? :wink:


ja:)

Haha, ik denk niet dat er eentje zal komen. 

Dank voor je humor en begrip.