Vraag

Bestelling Digitenne nog niet binnen

  • 25 October 2020
  • 14 reacties
  • 72 keer bekeken

Hoi, 

IK heb 15 oktober Digitenne besteld. Daarop kreeg ik een mail dat het kastje binnen 5 werkdagen verstuurd zou worden. Maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Als ik dan mijn bestelstatus wil bekijken moet ik een klantnummer hebben, maar die heb ik nog niet. En bellen gaat niet want wordt steeds afgebroken omdat het te druk is.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Lientje, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Je hebt dus ook geen bevestiging ontvangen met je pakketoverzicht en een klantnummer?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Hoi Alex,

Ik heb het profiel zover ik kon ingevuld

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik zie inderdaad ook geen lopende bestelling. Het lijkt erop dat de bestelling niet door is gekomen bij ons. 

Zal ik het anders voor je plaatsen? Ik heb dan nog wel een IBAN van je nodig en een contacttelefoonnummer. Zou je dit willen aanvullen in je profiel onder persoonlijke opmerkingen? Dan maak ik dit alsnog in orde. 

Dat ga ik doen. Maar wel heel raar.  Ik heb wel de cent overgemaakt heb en dat is wel goed gegaan 

Ik heb de gegevens aangevuld. Kunt u de bestelling dan plaatsen?

Reputatie 7
Badge +24

Dat ga ik doen, ik zie echter dat er een paar cijfers bij het ingevulde telefoonnummer. Zou je dit willen nakijken in je profiel en mij een seintje willen geven als dat is gedaan?

Sorry, heb het nu aangepast

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik pak dit op en vraag het na waarom de bestelling niet doorkomt. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. 

Hartstikke bedankt voor de moeite. Wacht het af

Hoi alex,

Is er al iets bekent over de bestelling? Wil graag de digitenne hebben. Zijn nu al anderhalve week verder.

 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +24

Hi Lientje, ik ben hier nog mee bezig. Op de een of andere manier accepteert het systeem de bestelling niet op jouw adres, onze technische collega's zijn dit aan het onderzoeken. Ik wacht een reactie af. Zodra ik dat heb laat ik het je weten. 

oké. Wel raar dan. Wij hebben vroeger ook Digitenne gehad. Heeft het daar misschien mee te maken?

Hopelijk duurt het niet te lang.

Reputatie 7
Badge +24

Nee, dat zou niet de oorzaak mogen zijn. 

Dat hoop ik ook, ik hou je op de hoogte. 

Prima, ben benieuwd