Beantwoord

Beter ontvangst met nieuw antenne

  • 19 December 2019
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem als hier omschreven. Dus haperende ontvangst met de oude T1 grijze ovale buitenantenne. Dat vanaf het begin van de T2. Mijn buurman, 15 meter naast me, heeft met een recentere antenne perfect beeld. 

Hier in Maarn meerdere provincies gekozen (Utrecht en Gelderland) met allemaal een signaal van100%.

Graag zou ik een nieuwe buitenantenne ontvangen. Ik verwacht daarmee het probleem opgelost te   hebben. 

Alvast bedankt.

Cees

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 December 2019, 08:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Cees,

De nieuwere Funke V5 buitenantenne werkt inderdaad beter dan de oudere types.

Een moderator wil jou vast wel een nieuwe antenne opsturen. Heb je jouw forumprofiel volledig gevuld? 

@Gpslvr 

 

Hoi @Gpslvr . Dat gaat vast voor een aanzienlijke verbetering zorgen. Ik heb je een nieuwe antenne plus montage set gestuurd. Laat je weten hoe het afloopt?

Reputatie 1

Hi bedankt voor de snelle service. De antenne is al ontvangen. Het duurt wel even voor ik het kan installeren. De tuner staat op een andere locatie. Het zal wel na de kerst worden. Daarna zal ik het resultaat melden.gr Cees

Top! We zien het tegen die tijd wel. Ik heb er vertrouwen in dat dit gaat werken.

Reputatie 7
Badge +28

@Gpslvr 

Dit gaat vast goed komen. Heb je dit weekend tijd voor de installatie? 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Cees @Gpslvr ,

Heb je de nieuwe antenne al geïnstalleerd? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.