Beantwoord

Brief retour sturen Digitenne-ontvanger ontvangen

  • 4 May 2019
  • 2 reacties
  • 143 keer bekeken

Van U een brief ontvangen om een Digitenne ontvanger met CAS nummer 70127602434 te retourneren.Echter heb deze reeds op 07/01/2019 tezamen met 2 andere ontvangers 70140825145 en 70127748484 dit onder bar code ***

Beschouw dit als afgehandeld en kan mij niet onttrekken aan de gedachte dat de gehele afhandeling van het omruilen en terugsturen na de ontvangers geen schoonheidsprijs verdiend!!!

Admin: Track&Trace in profiel gezet ivm privacy
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 6 May 2019, 14:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @paulvanommen Dat is bijzonder, natuurlijk. Ik ga er levendig vanuit dat er simpelweg een kleine administratieve fout is gemaakt. Maar voor de zekerheid: neem je nog wel Digitenne van van ons af? Of is dat niet de bedoeling meer?

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Dag @paulvanommen Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles inmiddels in orde? Als ik je nog ergens mee kan helpen lees ik het graag.

Reageer