Beantwoord

Buiten antenne

  • 4 May 2019
  • 14 reacties
  • 233 keer bekeken

Wij hebben wel een nieuwe kastje ontvangen. Maar moeten het nog doen met de oude, de kwaliteit is niet zo best meer hiervan. Waarom is hier geen nieuwe bij geleverd?
icon

Beste antwoord door Noordzee 7 May 2019, 18:53

Bekijk origineel

14 reacties

Ik zie dat een aantal woorden er niet meer tussen staan...probeer het opnieuw.

Wij hebben voor binnen een nieuwe digitenne kastje ontvangen. Maar voor buiten geen nieuwe antenne. De oude is niet al te best meer. Kunnen wij hier geen nieuwe voor ontvangen?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Kees,

Bij de meeste klanten werkt de oude antenne ook probleemloos op de nieuwe nieuwe ontvanger. Maar als je wat verder weg woont van een zendmast, kan het heel goed zijn dat je een betere antenne nodig hebt.

Die gaat KPN jou dan gratis opsturen. Het beste is om de nieuwe Funke V5-antenne buiten te plaatsen. Kun je aangeven of dit bij jou gaat lukken ? Want dan krijg je ook een buitenmontageset.

Een moderator wil dus graag jou helpen aan een betere antenne. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik zal dit zo snel mogelijk toesturen.
De oude staat op afstand aan een oude zendmast vast. Komt nu te staan op de plaats waar voorheen de schotel gezeten heeft.
Reputatie 7
Badge +28
Ik vrees dat je mij niet goed hebt begrepen. Je hoeft niets op te sturen.

Je oude antenne mag je sowieso houden.

Maar het is nu eerst van belang dat je via deze internet-pagina wat informatie invult. Anders kan KPN jou geen antenne opsturen. Klik op de groene letters hieronder....

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
@Kees de Jong Is alles duidelijk nu? Want het profiel is nog niet gevuld.....
Ala het goed is heb ik dit zojuist gedaan.
Reputatie 7
Badge +28
Ja inderdaad 👍🏽

Dan is het nu de beurt aan een moderator. Die komt hier vanzelf langs.
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Kees, moderator hier 😉 Ik heb een V5 + montageset toegestuurd, deze ontvang je dinsdag in huis. Ik hoor graag van je of de kwaliteit daarmee weer in orde is!
Reputatie 7
Badge +28
@Kees de Jong

Als het goed is heb je de antenne nu in huis. Dan is het tijd voor de volgende stap: De installatie van je nieuwe ontvanger. Hieronder wat tips voor de installatie:

1/ Ontvanger aansluiten op je TV en op de antenne
2/ Stroom aan
3/ Via het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
4/ Daarna een software-update draaien indien noodzakelijk.
5/ Dan een opdracht geven tot uitgebreid zenders zoeken.
6/ De antenne eventueel bijdraaien aan de hand van de signaalmeter in je menu.
7/ Laat de ontvanger minimaal een uur lang aanstaan, dan kan de abonnementsstatus op JA springen.
Goedenavond,

Klopt,vanmiddag is de antenne binnen gekomen.
Hij zit nog in de doos,nog geen tijd gehad om het te openen. Ben nu op weg naar elders. Zodra ik hem ga plaatsen laat ik een reactie achter.
Voor nu bedankt zover voor uw medewerking.
KPN ten voeten uit. Altijd top geregeld.
Reputatie 7
Badge +28
Ok @Kees de Jong ,

Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Reputatie 7
Badge +28
@Kees de Jong

Heb je al gelegenheid gehad om de nieuwe antenne uit te pakken?
(Zie ook mijn tips voor de verdere installatie hierboven)
Reputatie 7
Badge +28
@Kees de Jong

Is de nieuwe antenne een verbetering ?

Reageer