Beantwoord

Buitenantenne Digitenne

  • 8 June 2021
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Graag wil ik zsm een buitenantenne ontvangen, digitenne aangeschaft om in de zomer op de camping tv te kijken en nu werkt het niet. we krijgen advies vd camping om een buitenantenne te gebruiken. Nu dit weer. Kan het geleverd worden op de camping, anders bij ons thuis. Onze dochter kan dit aan mijn zus meegeven want die konen vt weekend. 

Ik hoor het graag.

Astrid de Kok

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door waltervl 8 June 2021, 23:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Je kan je huidige antenne ook als buitenantenne gebruiken. Je moet er dan alleen een buitenkabel incl montage set bij  kopen (niet krijgen), zie de volgende link https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pageCount=1&pos=310

In welke plaats ligt de camping dan kunnen  we hier eens kijken wat er verder nogmogelijk is.

 

Goedemorgen, fijn zo snel bericht te ontvangen. We zitten op camping Hoogduin vd Molecaten in Cadzand Bad. Ik hoor het graag.

Ik bestel sowieso de montageset en laat het bij de Gamma in Oostburg leveren. 

Zo heb je digitenne om nu hier op de camping gebruik van te maken. 😏

Astrid

Astrid

Reputatie 6
Badge +7

Cadzand Bad moet je inderdaad de antenne buiten plaatsen en zo hoog mogelijk! De zendmast staat in Goes dus daar moet je je antenne heen richten.