Beantwoord

CI+ module en KPN

  • 26 February 2019
  • 4 reacties
  • 25801 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Kan ik een CI+ module gebruiken i.p.v. een tv-kastje in combinatie met een LG OLED tv ?
Om precise te zijn: LG OLED65C8.
En wat is anders aan het 4K abonnement t.o.v. het packet Internet en TV van €61,50 p/mnd. ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 February 2019, 20:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond fringsyboy70, bedankt voor je bericht!

Helaas gebruikt KPN geen insteekkaarten meer, deze worden ook niet meer uitgegeven. Sinds enige tijd is KPN aan het overgaan op DVB-T2 met nieuwe ontvangers. Alle informatie daarover kan je inden in dit Digitenne topic.

Het verschil tussen Internet en TV en Internet en TV 4K is dat je bij Internet en TV 4K een hogere snelheid ontvangt (indien dit mogelijk is op jouw adres), KPN Veilig voor 5 apparaten (i.p.v. 2) en 4K tv-ontvangers. 4K tv-ontvangers zijn van nut indien je televisie 4K kan ontvangen. Op het moment zijn er nog niet heel veel 4K mogelijkheden, enkele zenders zijn nu in 4K te bekijken.

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag!
Reputatie 1
Badge
Ik wil een 4K tv aanschaffen dus dat betekent dat ik straks een 4K kastje moet hebben. Kan ik de gewone dan omruilen bij een kpnwinkel ?
Ik wil een 4K tv aanschaffen dus dat betekent dat ik straks een 4K kastje moet hebben. Kan ik de gewone dan omruilen bij een kpnwinkel ?
Als je een 4K-tv koopt hoef je geen 4K-decoder te hebben, er zijn immers nog geen reguliere 4K-uitzendingen, bovendien moet je een voldoende snrl abo hebben, 100Mbps, om een 4K-decoder af te kunnen nemen.
Ik wil een 4K tv aanschaffen dus dat betekent dat ik straks een 4K kastje moet hebben. Kan ik de gewone dan omruilen bij een kpnwinkel ?
Dit staat in "Digitenne" en dat gaat niet in 4K uitzenden.

Reageer