Beantwoord

Digitenne

  • 12 February 2019
  • 9 reacties
  • 71 keer bekeken

2 kastjes heb ik in huis voor de digitenne en allebei worden ze steeds trager. Ook geluid en spraak lopen regelmatig niet synchroon.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 February 2019, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi TiBr, welkom hier. Heb je het probleem met het synchroon lopen ook op beide kastjes? Welke kastjes heb je op dit moment? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik het hier ook voor je na. 🙂
Hoi,
ik heb mijn profiel aangevuld.
Heen en weer schakelen helpt nog wel eens.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor je gegevens. Ik zie echter geen Digitenne in je pakket op het opgegeven adres of klantnummer. Kan het zijn dat het nog op een ander of een oud adres staat? Of bedoel je de normale interactieve ontvangers van KPN, met de witte afstandsbedieningen.
Ja, die bedoel ik idd.
Dat is interactive tv.
Reputatie 7
Badge +24
Dat verandert de zaak. Hoe heb je de ontvangers aangesloten op de Experiabox? Is dit rechtstreeks met een kabel of met de witte adapters in het stopcontact? Ik stel wel voor om ze in ieder geval om te ruilen aangezien ze iets ouder zijn. Dit kun je zelf hier doen. Laat het me weten of het is gelukt.
Met witte adapters(draadloos) zijn deze gekoppeld. Eerst had ik er geen last van.
Reputatie 7
Badge +24
Mijn advies is om de ontvangers via die link om te ruilen en voor nu ook de adapters opnieuw te koppelen, zie de instructies hieronder.

Dan mag je alle draadloze adapters (bij de experiabox zit er ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze in elkaar. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact en binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Je trekt de adapters dan uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten. Let hierbij op dat de adapters rechtstreeks in een wandcontactdoos komen en dus NIET in een verlengsnoer.
Reputatie 7
Badge +24
TiBr, is het gelukt?