Beantwoord

Digitenne

  • 24 June 2020
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

ik weet niet zeker of ik nog een abonnement heb voor mijn digitenne, hoe kan ik dat terug vinden

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 June 2020, 11:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Check uw facturen. Als u er niet voor betaald,  dan heeft u het niet meer.

Reputatie 7
Badge +28

Voor de volledigheid nog even de hoogte van het maandelijkse bedrag: 

5 euro per maand als je ook interactieve TV hebt van KPN 

of 

17 euro per maand (vanaf 1 juli 2020 18 euro) indien je alleen Digitenne afneemt. 

Je zou deze bedragen ergens moeten kunnen terugvinden op jouw facturen. Bijvoorbeeld in Mijn KPN of in jouw e-mail. 

Of in je bankafschrijvingen:wink: .

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Wim Nijkamp. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat er al een antwoord is gegeven op jouw vraag. Weet je inmiddels al of je een Digitenne abonnement afneemt? Als je nog steeds geen antwoord hebt op deze vraag, laat dan je gegevens achter in je profiel en een berichtje in dit topic als dat is gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +28

Voor de volledigheid nog even de hoogte van het maandelijkse bedrag: 

5 euro per maand als je ook interactieve TV hebt van KPN 

of 

17 euro per maand (vanaf 1 juli 2020 18 euro) indien je alleen Digitenne afneemt. 

Je zou deze bedragen ergens moeten kunnen terugvinden op jouw facturen. Bijvoorbeeld in Mijn KPN of in jouw e-mail. 

@Wim Nijkamp

Heb je al wat kunnen vinden? 
 

Als je nu een Digitenne-ontvanger nodig hebt, kun je dat via Mijn KPN of eventueel telefonisch via 0800-0402 regelen. 
 

Weet je zo voldoende? 

Reputatie 7
Badge +21

@Wim Nijkamp We hebben niets meer van je gehoord. Dus ik ga ervan uit dat je inmiddels een antwoord hebt gevonden op jouw vraag. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer