Beantwoord

Digitenne

  • 27 January 2021
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 14 reacties

Ik ontvang niet meer alle zenders, nadat ik mijn digitenne een poos niet gebruikt heb. Daarvoor werkte hij goed.

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 January 2021, 17:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dor ,

Dit probleem komt vaker voor. Jij hebt een activatie gemist. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

En zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1 . De TV kan eventueel uitgezet worden.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dor. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, maar nog geen CAS-ID. Ik heb jouw abonnement er bij gepakt en zag dat je op dit moment één Digitenne ontvanger in het abonnement hebt. Ik heb deze ontvanger geactiveerd en hoor graag van je of het weer werkt. Als het toch niet werkt, laat dan het CAS-ID alsnog achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic.

Reputatie 7
Badge +28

En @Dor ,

Heb je nu weer beeld op alle zenders? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dor ,

Dit probleem komt vaker voor. Jij hebt een activatie gemist. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

En zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1 . De TV kan eventueel uitgezet worden.

@Dor 

Heb je alweer beeld op alle zenders? 

Alles werkt weer prima! Dank u wel.