Beantwoord

Digitenne aangevraagd, maar nooit geleverd

  • 8 September 2021
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

In juni heb ik digitenne besteld voor op de camping. Die is nooit bij mijn huisadres geleverd. Ik ben hier talloze keren voor langs de KPN winkel geweest. Zij kunnen me niet helpen. Inmiddels is het abbo wel geactiveerd en betaal ik er ook voor. Na reclame krijg ik de 5 euro terug. Maar ik moet dit elke maand doen. Verwijderen van het abonnement lukt niet. Levert een technisch probleem op. Probeer het later nog eens. Ben 88 jaar. Is er iemand van de kpn die het abonnement kan verwijderen? Ik heb het nooit ontvangen.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 27 September 2021, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Loderus 

De snelste manier is om even te bellen 0800 0402
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

(ma-vr 8:00 - 20:00; zat. - 17:00 en zondags gesloten.)

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Ook kun je het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Loderus! Is het inmiddels gelukt om het abonnement op te zeggen? Ik wilde gezien er geen reactie kwam vanuit gaan dat het probleem opgelost is maar als dit niet zo is laat het dan hier weten dan kan ik je alsnog helpen met het oplossen van dit probleem. Mocht dat inderdaad nodig zijn zou ik je willen vragen zoals @huistijger ook al aangaf je profiel in te vullen zodat ik gelijk voor je aan het werk kan! 

Reputatie 7
Badge +17

@Loderus ik hoop dat het met de bovenstaande informatie gelukt is. Mocht dit niet zo zijn kan je hier altijd een bericht achterlaten en ga ik het alsnog voor je in orde maken.

Ik heb het profiel aangevuld. Probleem bestaat nog steeds.  Na Plaats bestelling geeft hij Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Digitenne blijft er in staan.

Reputatie 7
Badge +17

@Loderus ik heb bij deze de Digitenne uit je pakket gehaald. Daarnaast zie ik dat er betaald is voor een periode van 4 maanden. Een van deze maanden is al vergoed op een vorige rekening. Om deze reden heb ik voor de volgende rekening een vergoeding voor 3 maanden, ter hoogte van €15,00, in orde gemaakt voor je. Wel is het zo dat de rekening voor deze maand een dezer dagen wordt opgemaakt. Hierdoor is er een kleine kans dat het niet op deze factuur terug wordt gestort maar op de eerstvolgende daarna. Om je wel de zekerheid te geven dat het bedrag bij je terug komt hebt ik je een mail gestuurd waarin dit ook nog even zwart op wit wordt bevestigd. Laat je weten of hiermee voor je de kous af is?