Vraag

Digitenne abonnement

  • 25 November 2020
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb in september 1 van 3 Digitenne abonnementen opgezegd. Er worden echter nog steeds 3 abonnementen in rekening gebracht. De retourzending is reeds op 19 september door jullie ontvangen.  Kan dit worden gecorrigeerd ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ronald Gort ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Ik heb het Forum profiel aangevuld.

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Ronald Gort , welkom op het forum! Ik ben even de systemen ingedoken maar ik kan nergens een bevestiging terugvinden. Heb jij deze toevallig ergens? Er staan momenteel nog 3 digitenne tuners actief in het abonnement.

Hoi Sebastiaan,

 

Ik heb op 18-09-2020 2 pakketten  (1 antenne en 1  module) geretourneerd aan 10119 2400VB.

Dit zijn de barcodes van deze pakketten:

  • 3SLFVZ264591587
  • 3SLFVZ042097445

Deze pakketten zijn op 19-09-2020 om 21:30 uur op het genoemde adres ontvangen.

Reputatie 4
Badge +5

@Ronald Gort Voor de volgende keer is het verstandig om hier even voor te bellen. Het kastje moet namelijk uit de systemen verwijderd worden, daarna ontvang je een retourdoos waarin je de tuner terug kan sturen. Door alleen het kastje terug te sturen zal de tuner niet uit het systeem verwijderd worden. Voor deze keer zal ik de gemaakte kosten crediteren voor je. Ik heb je een privébericht gestuurd voor verdere afhandeling!