Beantwoord

digitenne afstandsbediening zxv7200 werkt niet meer.

  • 16 November 2020
  • 8 reacties
  • 160 keer bekeken

Goedemiddag,

De afstandsbediening van onze digitenne ontvanger doet het sinds een paar dagen niet meer. We hebben de ontvanger al een paar keer uit gehad en nieuwe batterijen in de afstandsbediening.  We hebben toen maar een nieuwe afstandsbediening besteld en deze werkt ook niet. 

Kunnen jullie ons helpen?

Alvast bedankt

Groetjes Wim 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 17 November 2020, 08:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wimaarntzen, welkom op het forum!
Ik zie dat je je profiel al ingevuld hebt :) ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd! Deze moet morgen of overmorgen in de brievenbus liggen!
Als deze het ook niet doet kan het misschien aan het kastje liggen. Laat me vooral weten hoe het gaat!

Hoi thomas,

We hebben al een nieuwe digitenne afstandsbediening geprobeerd. Deze werkte ook niet.

Groetjes Wim 

Reputatie 7
Badge +20

Reageert hij niet op specifieke knoppen of helemaal nergens op? En als je de afstandsbediening ongeveer 10cm van de ontvanger af houdt? (om te testen)

Hoi,

Geen enkele knop werkt, zelfs niet op 10cm afstand.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +28

Ik denk dat het uitdraait op een nieuwe ontvanger. 

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk! Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Ik stuur je nog even een privébericht met details.

Reputatie 7
Badge +28

Ik denk dat het uitdraait op een nieuwe ontvanger. 

@Wimaarntzen 

Heb je nu inderdaad een nieuwe ontvanger in gebruik genomen? Zijn de problemen nu opgelost? 

 

Reputatie 7
Badge +20

Wim stuurt mij net een privébericht dat het opgelost is!