Beantwoord

Digitenne alleen NPO 1,2, en 3

  • 25 July 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Krijg alleen NPO 1,2 en 3 op 2e digitenne ontvanger. Volgens de abonnement gegevens staat basis abonnement nee. Op andere digitenne ontvanger werken alle zenders.

Heb de zender procedure paar keer gedaan.

Graag een oplossing.

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 July 2020, 07:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Anderdak ,

Dan heb je een belangrijke activatie gemist! Die wordt dan voor jou handmatig verstuurd. 

Wil je jouw Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel. 
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

 

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uit. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Anderdak, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Niet fijn dat je niet alle zenders kan zien, maar jouw probleem zou snel opgelost kunnen worden middels een activatie. Zou je jouw profiel kunnen aanvullen met de gevraagde gegevens zodat ik je verder kan helpen? Wanneer dat gelukt is, zet even een berichtje in dit topic zodat ik het ook sneller zie en het voor je kan regelen!

Reputatie 7
Badge +21

@Anderdak ik heb niks meer van je gehoord. Kan ik hier nog bij helpen of heb je inmiddels alle zenders weer? :relaxed:

Reputatie 7
Badge +28

@Anderdak 

Dan heb je een belangrijke activatie gemist! Die wordt dan voor jou handmatig verstuurd. 

Wil je jouw Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel. 
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

 

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uit.Â