Beantwoord

Digitenne alleen NPO 1,2 en 3

  • 2 November 2020
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik ontvang alleen 1,2en3. 
dit heb ik al vaker gehad. Volgens mij moet mijn abonnement opnieuw geactiveerd.

*Admin: Privégegevens uit bericht gehaald en in profiel geplaatst

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 November 2020, 13:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ammd ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 7
Badge +28

@Ammd 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ammd en welkom op het forum! Ik zie nog geen gegevens in je profiel terug dus ik neem aan dat je de oplossing inmiddels al hebt gevonden. Zo niet, vul je profiel aan en laat het hier weten!

Reageer