Sinds 2019 kijken wij op de camping in Markelo, Overijssel(grens met Gelderland), TV met de nieuwste Digitenne box. Het resultaat is “alles of niets”. Ik ben goed thuis in de digitale media maar snap er niets meer van. Heb je na veel zoeken het juiste (binnen in de blokhut) plekje gevonden en stel je 33 zenders van prima kwaliteit in en zó heb je, als je een week later terugkomt helemaal geen digitaal signaal. Dit probleem lijkt alleen maar erger te worden. Inmiddels denk ik dat het aan de box of de antennekabel ligt. Is dit het geval dan is er tegenwoordig niet ‘zo maar’ een KPN winkel die je van dienst kan zijn. Weet iemand hoe je kunt testen of de apparatuur en software OK is. Het systeem geeft geen fouten en zegt altijd ‘good’ bij het opstarten, terwijl het drama is. Versie: 32, CAS nr. 4637-641-473-9. Alvast bedankt
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel