Beantwoord

Digitenne antenne

  • 19 May 2020
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb recent voor het huishouden hier een nieuwe digitenne omgeruild middels de omruilregeling.

ik heb alle benodigdheden gekregen, alleen werkte mijn digitenne antenne niet meer. De antenne is al een tijdje oud, maar ik dacht dat de antenne het nog deed. Ik krijg echter de melding dat er geen signaal is, dus de antenne is stuk. Mijn vraag is of ik gratis nieuwe antenne krijg van KPN, of dat ik nog los een nieuwe antenne van 17,5 moet kopen. Indien ik een gratis antenne van KPN krijg, vraag ik me ook af waar en bij wie ik dit bijv. kan doen.

 

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Sebastian van Kessel

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 May 2020, 20:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @SebasvKessel ,

Als klant van Digitenne zal KPN gratis jouw antenne vervangen. Want jij huurt de apparatuur van KPN.

Gebruik jij een binnenantenne of een buitenantenne?

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dezegegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Hallo,

Ik heb denk ik een binnenantenne.

Het zit neem ik aan gewoon in het basispakket, dus geen idee of je dat huren kan noemen?

 

Denk dat ik dadelijk toch even bel naar de klantenservice 

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt natuurlijk ook naar 0800-0402 bellen. Dat is inderdaad het snelste. 
 

Maar hier op het forum kun je ook geholpen worden. 
 

Laat maar weten als je het alsnog via het forum wilt regelen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @SebasvKessel, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Een nieuwe antenne zit bij onze service in, uiteraard! Je geeft aan dat je hem binnen heb geïnstalleerd, dan heb je geen montageset voor buiten nodig dus. Ik kan deze zo opsturen, maar heb daarvoor wel je adresgegevens en dergelijke nodig! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Geef een seintje als dat gelukt is, dan help ik je graag verder.

Ook hoor ik graag van je indien je het al via onze telefonische klantenservice hebt weten te regelen :wink:

Reputatie 7
Badge +28

@SebasvKessel 

Wil je het volgende eens uitvoeren na de installatie van de buitenantenne?:  

1/ Haal de ontvanger even een aantal  seconden helemaal van de stroom af. 

2/ Doe de ontvanger (en de TV) weer aan. 

3/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. Hiermee reset je jouw ontvanger.

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

5/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

 

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt natuurlijk ook naar 0800-0402 bellen. Dat is inderdaad het snelste. 
 

Maar hier op het forum kun je ook geholpen worden. 
 

Laat maar weten als je het alsnog via het forum wilt regelen. 

@SebasvKessel 

Heb je het telefonisch kunnen regelen? En heb je nu beeld na het doorlopen van de instructie hierboven? 

 

Reageer