Beantwoord

Digitenne antenne andere kleur spuiten

  • 15 January 2020
  • 6 reacties
  • 195 keer bekeken

De buitenantenne van diginette is Zwart... Mag ik deze, zonder verlies van sterkte., wit spuiten. Moet tegen een witte buitenmuur 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 16 January 2020, 22:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Originele vraag! 
 

Ik vermoed dat dit geen probleem is. En anders is het financiële risico beperkt. 
 

Ik zou het gewoon proberen. 

Gebruik een metaalvrije coating.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jipjantie11, wat @Noordzee zegt, deze vraag hebben we nog niet eerder gehoord:sweat_smile:

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet weet welk effect een extra laagje om de antenne precies zal gaan hebben,  als je dit gaat proberen zou ik in ieder geval het advies van @PeterG ter harte nemen! (Gebruik een metaalvrije coating.)

Mocht dit plannetje nou helemaal mislukken en de kwaliteit van het signaal hobbelt wél achteruit, dan kunnen wij je niet kosteloos een nieuwe antenne toesturen aangezien je hem dan zelf ‘stuk’ hebt gemaakt:wink:

Gelukkig kun je dan wel 1 bestellen in onze webshop!

 

Diginette. Wel grappig verzonnen voor een nette digitenne:relaxed: . Lijkt Boulevard wel.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben wel benieuwd of je inmiddels een witte antenne hebt @Jipjantie11, en hoe het dan gaat met je signaal?:relaxed:

Reputatie 5
Badge +4

Wel eerst een kunstof primer gebruiken, anders hecht de verf niet goed. En inderdaad geen metalic verf opspuiten!