Beantwoord

Digitenne antenne stuk??

  • 22 November 2021
  • 9 reacties
  • 99 keer bekeken

Hi,

De antenne van mijn digitenne is kapot denk ik. Al jarenbstaat de antenne op zolder voor het raam en tot gisteren deed digitenne het goed.. Maar vanaf gisteren hebcik geen enkel ontvangst. zou ik aub een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen?

Ik heb de ontvanger meerdere keren gerest ook een andere plaats van de antenne geprobeert helaas geen resultaat. 


Hoor graag of het mogelijk is om een nieuwe te ontvangen!

Met vriendelijke groet,
John 

icon

Beste antwoord door Noordzee 22 November 2021, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JohnNooyen ,

Een moderator gaat jou een nieuwe antenne sturen. Je had nog de oude Funke V4. De nieuwe Funke V5 presteert beter. Wil je dan wel even jouw volledige forumprofiel vullen? 

 

Wat zou ik nog moeten aanvullen in mijn profiel? 

Reputatie 7
Badge +28

Als alles gevuld is, is het prima. Er komt hier vanzelf een moderator langs. 

Als u het al gedaan heeft is het geen probleem. Het gaat erom dat de KPN medewerker kan zien wie u bent. Met het invullen van het profiel geeft u KPN toestemming om in u casus te kijken.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JohnNooyen en bedankt voor je bericht!

 

Het lijkt er inderdaad op dat je antenne stuk is dus ik heb meteen een nieuw exemplaar voor je aangevraagd. Deze zal binnen enkele dagen met de post worden bezorgd :) 

Dank je wel. Ik zal hier aangeven wanner hij binnen is. 

Dank je wel. Ik zal hier aangeven wanner hij binnen is. 

De antenna is binnen en we hebben weer beeld en geluid. Dank je wel. 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo. :thumbsup_tone4:  Fijn dat je weer TV kunt kijken!  

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JohnNooyen , bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat je nu weer televisie kunt kijken! Mocht je onze hulp in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag :) Voor nu in ieder geval een hele mooie dag toegewenst.