Vraag

Digitenne bestelling

  • 3 May 2021
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik ben vanaf 21 april jl.al bezig om eenĀ  digitenne pakket te bestellen.

Heb vandaag voor de 4e keer gebeld, en de mdw.stuurt alleen mailtje naar de afdeling logistiek om status van mijn bestelling op te vragen.

Dat is nu dus al de 2e keer. En ik zie het al gebeuren dat ik straks gewoon weer in de telefoon kan klimmen om weeeeeeeer na te vragen.

Heb aangegeven dat als ik woensdag 5mei 21 nog niks gehoord heb, dat ik dan stop met KPN. En een klacht indienen lukt me ook voor geen meter. Ik wil gewoon Digitenne bestellen voor de vakantieperiode en neen, ik wil niet op de laptop kijken.

Het is ronduit vreselijk dat zoiets simpels zo moeilijk gemaakt kan worden.

Bah


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Zou je hetĀ Forum profielĀ  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer enĀ klantnummer? Ā Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Ā 

Gedaan!!

Erwin55

Reputatie 4
Badge +5

Super. Ik zal even contact met je opnemen @Erwin55!

Reputatie 7
Badge +28

@Erwin55Ā 

Heb je inmiddels Digitenne in huis? Werkt alles naar behoren?Ā 

Ā 

Ā