Beantwoord

Digitenne binnen antenne defect

  • 17 March 2023
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 1

Na het opnieuw inpluggen van de binnen antenne totaal geen ontvangst meer. Een antenne van de buren geleend en die werkt wel. Conclusie; antenne defect.  Graag ontvang ik een nieuwe.

In mijn persoonlijk profiel vindt u alle relevante gegevens, als ook het adres anders dan mijn huis adres (camping) waar ik de nieuwe graag ontvang. 

Mvg Cees

 

icon

Beste antwoord door PeterG 17 March 2023, 23:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi, wat vervelend dat de antenne defect blijkt.

Kunnen de buren 'm nog eventjes missen? Want in de wachtrij van moderators komt je vraag waarschijnlijk niet eerder dan zondag langs. Of maandag. Met 1 dag later heb je dan de nieuwe wel binnen denk ik.

En volgens mij kan zo'n antenne ook naar een ander adres dan waarop het Digitenne abonnement staat. Die abo's worden heel vaak op camping e.d. gebruikt namelijk. Bellen kan ook. Morgen van af 08:00 op gratis nummer 0800-0402 maar dan heb je ‘m ook pas maandag of dinsdag.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gpslvr ,

Heb je al een nieuwe antenne geregeld via 0800-0402
 

Of moet een moderator jou daarvan voorzien? 

Reputatie 1

Hallo Noordzee

Ja vandaag geregeld. Het telefoongesprek was niet erg prettig verlopen. Ik ben benieuwd of het goed gaat komen v.w.b. o.a. het afleveradres. Verwijzen naar het forum en mijn profiel voor de gegevens werd niet gebruikt en ik moest weer allemaal niet relevante vragen beantwoorden. Verder kon ik meeluisteren met allemaal andere gesprekken die gevoerd werden zoals bv of het tijd voor koffie was, klanten gesprekken etc. Kortom niet een  grote telecom als KPN waardig.

 

Hallo Noordzee

Ja vandaag geregeld. Het telefoongesprek was niet erg prettig verlopen. Ik ben benieuwd of het goed gaat komen v.w.b. o.a. het afleveradres. Verwijzen naar het forum en mijn profiel voor de gegevens werd niet gebruikt en ik moest weer allemaal niet relevante vragen beantwoorden. Verder kon ik meeluisteren met allemaal andere gesprekken die gevoerd werden zoals bv of het tijd voor koffie was, klanten gesprekken etc. Kortom niet een  grote telecom als KPN waardig.

 

Oef.  Dat klinkt helemaal niet goed.

Bedoel je dat je op de achtergrond andere gesprekken kon horen via de headset van de collega? 

Reputatie 1

Inderdaad diverse collega's. Geen idee of dat via de headset was. Iig een open microfoon. Erg storend😠

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gpslvr ,

Heb je al een nieuwe antenne geregeld via 0800-0402
 

Of moet een moderator jou daarvan voorzien? 

Hallo Noordzee

Ja vandaag geregeld. 

 

En @Gpslvr 

Werkt alles nu weer naar wens met de nieuwe binnenantenne? 

Reputatie 1

Hi, vanmiddag de antenne ontvangen en vanavond geïnstalleerd. Alles werkt weer naar behoren.

Bedankt voor de attente ondersteuning.