Beantwoord

Digitenne DVB module bestellen

  • 12 July 2021
  • 13 reacties
  • 149 keer bekeken

Reputatie 2

Ik wil digitenne in de carvan maar heb een tv met DVB module. Ik heb dus geen ontvanger met afstandsbediening nodig. Louter een antenne; hoe bestel ik het digitenne abionnement?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 July 2021, 16:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Hans van Duuren ,

Je kunt Digitenne bestellen via deze website: 

https://digitenne.kpn.com

Alternatieven zijn bellen met 0800-0402 , de chat .of Mijn KPN als je al klant bent van KPN. In dat laatste geval betaal je naar 5 euro per maand.

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Op dit moment heeft KPN (nog?) geen CI-cams voor Digitenne. Je krijgt altijd een ontvanger, afstandsbediening  en een antenne opgestuurd.

 

In dit topic lees je meer over het huidige Digitenne: 

 

Reputatie 2

Dank je wel Noordzee. Ik heb inmiddels echter een antenne met beugel en verlengkabel besteld. Als ik de link volg lijkt het alsof ik een volledig pakker met HDTV ontvanger en afstandsbediening ga krijgen (en deels betalen), terwijl ik daar geen behoefte aan heb omdat ik in mijn TravelVision TV 5319LED reeds over een triple ontvanger beschik. Ik heb ook reeds een iTV abo lopen en lees elders dat ik dan voor 5 Euro extra in de maand Digitenne zou hebben. De info is niet geheel helder voor deze situatie. Hans

 

Reputatie 7
Badge +28

Ok @Hans van Duuren ,

Voor jou is dan de optie via Mijn KPN het meest handig. Daar kun je eenvoudig jouw abonnement uitbreiden met Digitenne. Dat kost dan inderdaad maar 5 Euro per maand en is maandelijks opzegbaar.

 

Zoals in mij eerste reactie beschreven, je krijgt altijd het volledige pakket inclusief binnenantenne. De door jou bestelde buitenmontageset is wel heel handig voor bij de caravan.

Reputatie 2

Dank je voor de snelle reactie: betekent dat dat ik alsnog een HDTV ontvanger toegestuurd krijg in dat geval? Fijn dat je mij zo snel wil helpen e.e. helder te krijgen. Hans

 

Reputatie 7
Badge +28

Je krijgt een speciale Digitenne-ontvanger opgestuurd. Zonder die ontvanger kun je ook niet kijken naar de betaal-TV-zenders van Digitenne. 
 

Alleen de NPO-zenders kun je eventueel zelf rechtstreeks bekijken via een moderne TV en een antenne. 

Reputatie 2

Helder Noordzee, dan ga ik voor die optie. Zeer bedankt voor de hulp.

Groet, Hans van Duuren

Reputatie 2

Toch even een probleem. Ik ga naar MijnKpn, extra opties toevoegen/wijzigen. Daar heb ik 3 TV ontvangers staan; daaronder vink ik dan 1 maal Digitenne ontvanger aan. Dan gebeurt er iets vreemds: de drie HDTV ontvangers die ik thuis gebruik worden gewijzigd naar 1 en het abonnement gaat in bedrag fors (ca. 25 €) omlaag. Kortom het lukt mij niet om gewoon bij Digitenne ontvanger 1 aan te vinken (bedoeld dus voor Caravan gebruik) terwijl al het overige constant blijft. Wat doe ik hier fout? 

hallo @Hans van Duuren ,

Ik had dezelfde fout en toen had ik met kpn gechat zei hebben dit prima opgelost,Je kan ook bellen via 0800-0402 als je dat makkelijker vindt.

 

 

Edit:Chatten kan via deze link: https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm Als je daar naar beneden scrolt staat er chat nu met ons.Als je tv nog scart heeft moet je via de kpn website nog een speciale kabel bestellen met een kortingscode.

Reputatie 2

Hartelijk dank voor de info Martijn, dan ga ik bellen om e.e.a. geregeld te krijgen.

Hallo hans,

Oke,laat nog even weten of het lukt!

Fijne avond!

Reputatie 2

Het is gelukt; ik krijg een ontvanger geleverd en het digitale abonnement dat daarbij hoort. Inmiddels is e.e.a. per mail bevestigd. Danks alsnog.

Reputatie 7
Badge +28

Graag geholpen @Hans van Duuren ,

Mooi dat het aanvragen gelukt is. 

Het is gelukt; ik krijg een ontvanger geleverd en het digitale abonnement dat daarbij hoort. Inmiddels is e.e.a. per mail bevestigd. Danks alsnog.


geen dank! Fijn dat het nu wel gelukt is maar dit word misschien wel iets waar kpn naar moet kijken.