Beantwoord

Digitenne extra ontvanger

  • 26 February 2019
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo ,Ik heb KPN compleet
En ook digitene maar ik wil ook digitene op de camping, dus mijn vraag is mag ik twee digitene decorder hebben ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 February 2019, 21:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Bert, goed dat je jouw vraag hier stelt!

Op het moment dat je Digitenne bij KPN afneemt, kan je per Digitenne abonnement 3 ontvangers bestellen. De eerste is zonder extra kosten, de tweede en eventueel derde zullen € 5,00 huur per maand per stuk aan extra kosten met zich meebrengen. Dus afhankelijk van je abonnement, zal het waarschijnlijk kosten met zich meebrengen. In MijnKPN kan je een extra ontvanger aanvragen en de wijziging die het met zich meebrengt inzien. Dit kan uiteraard ook gedaan worden via onze LiveChat functie of 0800-0402.

Mocht ik je nog van meer informatie kunnen voorzien hierin, vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan zoek ik het graag voor je uit! 🙂
Reputatie 1
Oké dankjewel voor je reactie
Ik ga het morgen bestellen.

Vriendelijke groet,

Bert Frederiks.
Reputatie 1
Goedemorgen,Ik heb gisteren informatie gevraagd over een digitene ontvanger en zou er nog 1 willen bestellen.


Groet BERT Frederiks
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Bert, helemaal goed! Wil je dit via mij bestellen? Want in dat geval heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bij persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer ter verificatie? Dan help ik je graag aan een extra tv-ontvanger!
Reputatie 1
Hallo, Susan hij is al besteld.
Groet BERT

Reageer