Beantwoord

Digitenne foutcode E033-0

  • 20 January 2020
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Badge

Hallo,

Ik heb ook een foutcode E033-0.

Bij de klantenservoce kom ik niet verder. Krijg ik geen tel contact mee..

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 January 2020, 19:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Evert Meijer 

Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 28. 
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

 

Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen). Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. Het kan wel tot een uur duren voordat je beeld hebt. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Evert Meijer , Welkom! Ik heb het Cas-ID in je profiel een activeringssignaal gegeven. Ik ga er van uit dat je binnen één uur weer beeld hebt, mits je de stappen van Noordzee hebt doorlopen. 

Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen? 

Reputatie 7
Badge +28

@Evert Meijer

Heb je al beeld op alle zenders? 

Badge

Mooi, ik heb weer beeld! 😁 Bedankt!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan! :thumbsup_tone4:

Reageer