Beantwoord

Digitenne foutmelding. Krijg Cas ID niet gekoppeld

  • 3 February 2023
  • 14 reacties
  • 76 keer bekeken

Badge

Goedendag 

 

Ook ik heb een foutcode E016-0

Via de telefonische klantenservice komen we er niet uit  

Kan iemand mij hier helpen aub?

Aanvullende info:

Het lijkt er op dat mijn cas nr niet is gekoppelt aan mijn abonnement 

 

Graag hulp

Mvrgr Ronald Maathuis 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 February 2023, 21:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Graag niet meerdere topics aanmaken voor hetzelfde probleem, @Ronald Maathuis .  

Normaliter is er een doorlooptijd van een aantal dagen voor we aan je vraag toekomen maar ik zal zo meteen even kijken of ik het voor je kan activeren, @Ronald Maathuis .

 

Badge

Dankjewel Erwin, 

 

Ik zocht naar de juiste ingang voor mijn probleem. Excuses. 

Hoort die digitenne bij een noodpakket? 

Geeft verder niks. 

Blijkbaar zat je ook in een verzameltopic :-) en heeft @Marcia_  al een melding gemaakt .

 

De desk die de Noodpakketten regelt zal hier binnenkort naar kijken. ( ga er niet van uit dat ze dat in het weekend doen ). Ik gok op maandag.

 

Badge

Ik kreeg dit pakket omdat de glasvezeaansluiting op mijn nieuwbouw huis op zich laat wachten. De monteur van kpn Netwerk hoeft alleen nog maar het kastje op de kabel te zetten maar dit duurt nu al bijna 3 weken 😴

Dat is knap waardeloos, @Ronald Maathuis  :-( Hopelijk fiksen ze dit snel. 

Badge

Nog steeds geen commerciële zenders via digitenne. 😴

Foutcode E016-0

Aktivatie is niet gelukt of de administratie is niet goed. Hoe op te lossen?

Reputatie 7
Badge +28

@Ronald Maathuis 

Laat je ontvanger continu aanstaan op bv NPO1. De TV mag eventueel uitblijven. In het weekend werkt de afdeling “noodpakketten” meestal niet, dus mogelijk wordt pas maandag het activatiesignaal verstuurd.

Badge

ik had al eerder een aktivatie via klantenservice geregeld en door de week een heledag en nacht op npo1 gehad. 

ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat opnieuw aktiveren gaat helpen.

ik las op dit forum dat iemand zijn abonnement niet gekoppled had met zijn cas id.

dit lijkt me bij mij ook het geval

maar wie kan dit controleren en evt herstellen?

 

groet

Ronald

Reputatie 7
Badge +28

Ik ga er vanuit dat @Erwin_ dat al gecontroleerd heeft aan de hand wat jij hebt ingevuld in jouw forumprofiel.

Badge

Ik weet niet of @Erwin_ dit heeft gecontroleerd. 

Reputatie 7
Badge +28

Vast wel, maar ik verwacht vandaag helaas geen oplossing. Die afdeling gaat morgen weer aan het werk. 

Laat ondertussen jouw ontvanger continu aanstaan. 

Reputatie 7
Badge +28

@Ronald Maathuis

Laat je ontvanger continu aanstaan op bv NPO1. De TV mag eventueel uitblijven. In het weekend werkt de afdeling “noodpakketten” meestal niet, dus mogelijk wordt pas maandag het activatiesignaal verstuurd.

@Ronald Maathuis 

Heb je al beeld op alle zenders? 

Badge

Ja, sinds gisteren werken alle zenders. 👍 Dankjewel