Beantwoord

Digitenne geeft steeds sneeuw op scherm

  • 13 October 2023
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

De Digittene valt steeds uit naar een sneeuwcherm, afstand bediening werkt dan niet meer, stroom eraf en er weer op en alles doet het weer een tijdje.

Heb de box gerest, hdmi kabel vervangen, alle aansluitingen aangedrukt.

 

Niets helpt

 

Mark

icon

Beste antwoord door Verelst 17 October 2023, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Sneeuw kan alleen van de ingebouwde ontvanger in de TV komen.
De TV schakelt weg van de HDMI ingang, om de een of andere reden, waarschijnlijk een instelling in de TV.

Heeft het ooit wel goed gewerkt of is dit een nieuwe opstelling ?

Heeft altijd goed gewerkt.

Ten overvloede het boxke reageert dan dus niet meer op de afstandsbediening, alleen de stroom eraf helpt

.het probleem wordt erger toen ik bij mijn moeder kwam waar de digitenne box staat was het beeld zwart met geen signaal, alle het andere (dvd speler, chromecast en streaming apps) werkten gewoon. Stroom eraf en digitenne start weer op. Na enige tijd bam ruis en de box reageert niet meer op de afstandsbediening nog op de knoppen die er op zitten.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Verelst 

 

Bel dan nu de klantenservice 0800-0402, het lijkt mij dat ze een nieuwe Digitenne ontvanger moeten opsturen.

Op zaterdag is de klantenservice tot 17:00 te bereiken.

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom op ons forum @Verelst.

Ben je er uit gekomen met de tips die je hier gekregen hebt? Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan weten. We horen het natuurlijk ook graag als het opgelost is.

opgelost nieuwe box gekregen werkt prefect