Beantwoord

digitenne geen ontvangst Zeewolde

  • 30 July 2021
  • 6 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik krijg geen ontvangst bij Digitenne in Zeewolde. Helpdesk heb ik echt helemaal niks aan. Iemand opties cq ervaring in Zeewolde met Digitenne?

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 July 2021, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @antonlok ,

niet met zeewolde maar heeft u iets veranderd?En heeft u de beruchte zxv7200 of een rebox?

Ook kunnen stoorzenders binnen of buiten huis een probleem zijn dus heeft u ook een nieuw apparaat die een stoorzender zou kunnen zijn?en welke antenne heeft u?

 

We hebben een zxv7200 inderdaad. Weet niet wat voor antenne we hebben. Net ontvangen; is voor een tijdelijke woning. 

Dat is geen goed apparaat,maar kan je de antenne hoger en/of bij een raam zetten?Zelf heb ik ook veel problemen met digitenne en ik heb van vele mede forum gebruikers de oplossingen gehoord. Bij mij werd echter een omruil voor de rebox aangeraden.Brand het lampje rond de aansluiting van de antenne wel?(rond de “moer")

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @antonlok ,

In Zeewolde kun je het beste de antenne buiten zetten. Er is een speciale buitenmontageset beschikbaar. 
 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/digitenne/

 

Zet tot die tijd de antenne zo hoog mogelijk. 

Wil je verder het volgende eens proberen? 

1/ Doe de ontvanger even minimaal 5 seconden helemaal uit. 

2/ Zet de stroom weer aan op de ontvanger. (en de TV ook aanzetten….)

3/ Ga in het menu van Digitenne eens terug naar de fabrieksinstellingen.

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

5/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Dank je. Hoog lijkt te lukken. Hopen dat ie het volhoudt 

Dank je. Hoog lijkt te lukken. Hopen dat ie het volhoudt 

Fijn:thumbsup: