Beantwoord

Digitenne- Geen zenders

  • 18 May 2021
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Geen zenders bij Digitenne. Verbinding met klantenservice werd om 20.00u verbroken terwijl ik in de wacht stond. Hoe nu verder?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 May 2021, 21:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eric 34 ,

Heb je helemaal geen zenders of heb je er maar een paar? 

Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.  Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN.

LET OP!! Je kunt dit probleem NIET zelf oplossen

In dit topic helpen we je een handje :wink:

 

Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +28

@Eric 34

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO1. (indien mogelijk) De TV kan eventueel uitblijven. 

 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Eric 34,

Ben je inmiddels geholpen via een andere weg of kan ik nog iets voor je betekenen? Als dat laatste het geval is, vul dan even je forumprofiel met de gegevens die @Noordzee hierboven opnoemt. Geef je hier een seintje zodra je dat hebt gedaan? Dan weet ik dat ik voor je kan gaan kijken!