Beantwoord

Digitenne kastje omruilen?

  • 12 February 2019
  • 6 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik gebruikt digitenne op de camping in voorthuizen maar mijn woonplaats is in zuid Holland. Nu is de omruil aktie in juli mijn hebt camping seizoen al in april dus krijg ik de nieuwe kastje wel wat laat . Kan dit niet eerder?

Grt Gerard,
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 February 2019, 11:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Koekiemonster007, Daar gaan we een oplossing voor zoeken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zorg ik ervoor dat je vanaf het begin van het campingseizoen al gebruik kunt maken van een nieuwe ontvanger.
Goedemiddag @Koekiemonster007, Daar gaan we een oplossing voor zoeken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zorg ik ervoor dat je vanaf het begin van het campingseizoen al gebruik kunt maken van een nieuwe ontvanger.

Als het goed is heb ik dat al gisteren gedaan. Grt Gerard
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt Gerard, Ik kan ervoor zorgen dat je de ontvanger begin volgende week kunt omruilen. Je bent je er wel van bewust dat je voor de nieuwe ontvanger €5,00 per maand gaat betalen? Aangezien het nog geen april is, kan ik de omruil ook later in gang zetten, om zo toch nog wat kosten te besparen.
Reputatie 7
Badge +19
@Koekiemonster007, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!
Hallo Marina.
Het is al opgelost Alex had het al geregeld.
Maar deze zou het doorgeven aan jou.

Grt Gerard.
Reputatie 7
Badge +19
Ah dat is waar ook!😅 Excuses. In ieder geval fijn om te lezen dat het geregeld is en lees dat het inmiddels werkt op de camping 🙂 Super. Dan wens ik je een fijne avond en een mooie seizoen op de camping 😊

Reageer