Beantwoord

Digitenne kastjes terugsturen

  • 3 July 2021
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb allen gevraagd om mijn digitenne te actieveren

ik krijg een nieuw kastje voor mijn normale tv 

ik krijg twee nieuwe kastjes voor mijn digitenne

hier heb ik allemaal niet ongevraagd 

MIJN VRAAG WAS MIJN DIGITENNE TE ACTVEREN

inmidels is na 3 weken en gesproken te hebben met 7 medewerkers mijn digitenne geactiveerd

ik zit nu met 3 kastjes die ik retour moet sturen

ggroeten René van Gool

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 July 2021, 08:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Rene1948, zoveel Digitenne ontvangers is wel een beetje veel van het goede, zeker als je er maar eentje actief wilt hebben. Dat is gelukkig wel gelukt begrijp ik, waardoor je kunt kijken. Die overige tv-ontvangers kan je gratis naar ons terugsturen: Apparatuur terugsturen.

Geacht forum nu weet ik het niet meer, ik heb telefonisch contact gehad die mij vertelden dat ik moest wachten op een excuus brief waar in zou staan dat ik een doos toegestuurd zou krijgen en de informatie hoe ik hem terug kon sturen 

om van alles af te zijn stuur ik per omgaande alles retour  en de excuus brief zal wel een fabeltje zijn

waar ik versteld van sta is dat een groot bedrijf als KPN zo slecht is in communiceren.

groetjes RENÉ

Reputatie 7

Als je verschillende verhalen hoort kan ik me voorstellen dat je niet weet waar je aan toe bent. Het belangrijkste lijkt me dat jij van de overbodige apparatuur af bent en het je niet in de weg blijft liggen. Ik weet niet of ie brief komt, als die komt hoef je er niets meer mee te doen.