Beantwoord

digitenne om op camping TV te kunnen kijken

  • 30 April 2021
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb al jaren abonnement KPN tv en internet. Thuis 2 ontvangers. Nu op camping en wil daar graag tv kijken. Wat kan ik daarvoor gebruiken en hoe kom ik daaraan😉

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 April 2021, 20:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @il-pireto ,

Je kunt een extra (Digitenne in dit geval) ontvanger toevoegen aan jouw abonnement. Dat kost jou slechts 5 euro per maand aan huur van de ontvanger. 

Je kunt dit eenvoudigen regelen door in te loggen op Mijn KPN. 

Een andere optie is dat je morgen tussen 8.00 en 20.00 belt met 0800-0402. Dan kun je daar aangeven dat je jouw abonnement wilt uitbreiden met Digitenne. 

Zo gauw het abonnement geregeld is, stuurt KPN jou de ontvanger en de bijbehorende antenne. 

Als je op de camping wat verder weg zit van een zendmast. kun je ook de antenne buiten zetten. Daar is een speciale buitenmontageset voor beschikbaar. 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0

Als je aangeeft in welke plaats jouw camping zit, kan ik je aangeven of zo'n buitenmontageset nodig is of dat de (kleine) antenne gewoon binnen kan staan. 

 

Dank voor je duidelijke antwoord.Ik zit op een camping in Riel (Goirle/Tilburg).

Weet je ook of ik een jaar vast zit aan dit abonnement of dat ik het na bijv. 3 maanden weer kan beëindigen?

Reputatie 7
Badge +28

Het abonnement is na een maand alweer opzegbaar. Hou wel rekening met een opzegtermijn van één maand. Je moet dan uiteraard wel weer de apparatuur terugsturen naar KPN. 

Ik vermoed dat je in Riel voldoende hebt aan de binnenantenne. Maar je kunt als dat nodig is natuurlijk altijd achteraf nog de buitenmontageset bijbestellen.

(Ik ben trouwens zelf ook wel eens in Riel op de camping geweest. Daar zat ik toen in zo'n Mongoolse  ronde tent. (Yurt))   

Dank nogmaals ga dit morgen regelen met KPN.

Prettig weekend.

Met vr.groet

P.v.d.Rijken