Beantwoord

Digitenne omgezet naar iTV en weer terug, maar nu werkt het niet meer

  • 26 October 2021
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Ik heb boven interactieve tv en beneden digitenne. Omdat ik beneden ook int.act tv wilde, heb ik het abonnement om laten zetten. Toen bleek dat ik niet voldoende stopcontacten had voor de ontvanger enz. heb ik de wijziging geannuleerd. Echter digitenne bleek al verwijderd te zijn , dus geen tv.
Terwijl er gezegd was dat ik vandaag weer digitenne zou hebben. Telefoniste zegt nu dat ik moet wachten tot nieuwe digitenne-ontvanger gekregen is, want die is weer opgestuurd, terwijl ik die nog gewoon heb en aangesloten is. Bovendien staat in de laatste sms dat ik, om digitenne te installeren, de code van int.act. Tv. Moet gebruiken. Klopt dat? Wat een gezeur allemaal.

 

inmiddels maar weer gebeld. Kreeg nu een medewerker aan de tel die wist wat er moest gebeuren. Tv doet het weer. 👍🏻

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 October 2021, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tobben ,

Vervelend allemaal. Het probleem is dat in de ontvanger die onderweg is een ander CAS-ID-nummer staat. En dat nummer is nu gekoppeld aan jouw Digitenne-abonnement. 
 

Dus helaas toch even wachten op de nieuwe ontvanger. 
 

In afwachting daarvan kun je op de oude ontvanger nog wel kijken naar de NPO-zenders. 
 

edit: Ik zie dat je jouw bericht aangevuld hebt en dat het weer werkt. 
 

Helemaal goed! 

Vriendelijk dank voor het antwoord.