Beantwoord

Digitenne omruilen

  • 31 January 2019
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Reputatie 1
Ik zou graag mijn Digitenne insteek module willen ruilen voor een nieuw kastje.
Echter de tool hiervoor geeft aan dat ik dat pas in April kan starten.
Mijn regio is nu nog niet aan de beurt ik woon in Zuid-Holland maar ik gebruik deze insteek module ook aan boord en daar vaar ik mee door heel Nederland.
Ik wil het kastje eerder hebben omdat ik dit moet gaan plaatsen aan boord dit zal ergens in de betimmering moeten worden verwerkt.
Wie moet ik bellen?
Vr.gr Bert
icon

Beste antwoord door PeterG 31 January 2019, 14:51

Bekijk origineel

4 reacties

Aha, regio 5 (N-H, Z-H, Utrecht) kan nog niet omruilen via de Tool. Dit heeft te maken met voorraad en belasting v.h. systeem. De Tool zal inderdaad v.a. half april (ook) voor regio 5 gaat werken.

Tot die tijd kan omwisseling wél plaatsvinden via een KPN moderator v.h. forum. Die komen hier vanzelf. Om je vlot te kunnen helpen kan je vast wat gegevens in je forumprofiel plaatsen. Dan kunnen zij in de administratie.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 1
Ok profiel is aangepast
Bedankt voor de snelle reactie
Vr.gr Bert
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor de gegevens en je bericht! Ik heb meteen even gekeken, en ik heb de ruiling in gang gezet! Je zal een nieuwe Digitenne ontvanger krijgen, en een brief met retour gegevens voor de insteekkaart. Een bevestiging hiervan komt jouw kant op, er wijzigt verder niks aan je abonnement ;)

Heb je hier nog vragen over, dan hoor ik het graag!
Reputatie 1
Hartelijk dank
Vr Gr Bert

Reageer