Digitenne ontvanger

  • 29 April 2019
  • 9 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik stel deze vraag voor mijn moeder, zij heeft geen computer o.i.d.

zij heeft en brief ontvangen over het omruilen van haar digitenne ontvanger.

nu heb ik dat voor haar geprobeerd te doen door naar de link te gaan en dan op basis van de laatste cijfers van het rekening nummer, maar dat lukt niet.

wat nu?

vorige week al 34 minuten in de wacht gestaan met de telefoon.

HELP!!!

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Kortekade34,

Een moderator wil jouw moeder graag helpen met het omwisselen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer van jouw moeder? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
Heb je al tijd om het profiel te vullen?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Kortekade34. Ik help je graag verder. Ik heb daarvoor wel wat gegevens nodig, zoals Noordzee al aangeeft. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +28
@Kortekade34

Vikash wil jouw moeder graag helpen met het omwisselen. Zou je het Forum profielwillen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer van jouw moeder? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
@Kortekade34

Is de omwisseling inmiddels al gelukt?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb nog steeds geen reactie @Kortekade34, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. Mocht je mijn hulp toch nog nodig hebben, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 7
Badge +28
@Kortekade34 : Heeft jouw moeder inmiddels een nieuwe Digitenne-ontvanger?
Reputatie 7
Badge +28
Ik stel deze vraag voor mijn moeder, zij heeft geen computer o.i.d.

zij heeft en brief ontvangen over het omruilen van haar digitenne ontvanger.

nu heb ik dat voor haar geprobeerd te doen door naar de link te gaan en dan op basis van de laatste cijfers van het rekening nummer, maar dat lukt niet.

wat nu?

vorige week al 34 minuten in de wacht gestaan met de telefoon.

HELP!!!


Hé @Kortekade34 , eerst HELP!!! roepen. En nu er HULP is zien we je niet meer...
Is het al voor elkaar?
Reputatie 7
Badge +21

Reageer