Beantwoord

digitenne ontvanger defect

  • 8 October 2020
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Wat is de procedure als mijn digitene ontvanger defect is.

Doet helemaal niks meer,ook geen stroom meer,bekabeling is wel goed

Leon

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 9 October 2020, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Vervelend @Leon lampie ,

Dan wordt jouw ontvanger kosteloos omgeruild voor een nieuwe ontvanger. Er komt hier een moderator die dit voor jou gaat regelen. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen, @Leon lampie, welkom op het forum! Noordzee heeft helemaal gelijk, als het stuk is, dan wisselen we hem om voor een nieuwe. Dank voor het invullen van je profiel. Daarmee kon ik gelijk aan de slag en heb ik inderdaad een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd. Deze wordt morgen, 10 oktober, in de de middag bezorgd op het servicepunt in de Hoogvliet aan de Hondsrug in jouw woonplaats. We hebben alleen vast nummer van je, dus je krijgt geen sms als hij daar afgeleverd is. Normaliter is dat zo halverwege de middag, dus je zou het aan het einde van de middag of in de avond even kunnen proberen.

Op het servicepunt moet je de oude ontvanger inleveren. Verpak deze daarvoor met z'n stroomkabel in een doosje. Let op: de antenne moet je houden! Zet op het doosje het ordernummer (4191664) en onderstaande adres. Vergeet ook niet je ID mee te nemen naar de winkel, daar wordt bij het servicepunt om gevraagd.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Ook op mijn vaste telefoon kan ik sms ontvangen.

Bedankt voor het snelle antwoord