Beantwoord

Digitenne ontvanger omruilen

  • 28 February 2019
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Met veel plezier gebruiken wij al een aantal jaren digitenne in ons campertje maar helaas lukt dat niet meer in de regio waar we meestal heengaan(noorden van het land) helaas kunnen wij in onze regio (N-H)pas in april kijken voor omruilen.
Is het mogelijk om dit eerder om te ruilen ?zodat wij in maart (als we weg gaan)ook weer kunnen kijken
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 March 2019, 18:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Johnz, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De reden dat je nog niet kan omruilen, heeft te maken met het registratieadres van het abonnement. Natuurlijk wil ik je verder helpen om hem eerder om te ruilen, zodat je hem in maart kan gebruiken in het mooie Noorden!

Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het smartcardnummer (of nummers) van Digitenne je die in gebruikt hebt? Dat laatste kan je toevoegen bij persoonlijke gegevens. Geef even een seintje op het moment dat het gelukt is, dan ga ik voor je aan de slag!
Susan,
Hartelijk dank voor je reactie dat zou TOP zijn
Ik heb mijn gegevens ingevoerd
Vriendelijke groet John
Reputatie 7
Badge +21
@Johnz, dank voor de gegevens. Ik zie dat je twee Digitenne ontvangers / insteekkaarten gebruikt. Wil je ze beide omruilen? Het is namelijk zo, dat in ieder geval één ontvanger destijds gekocht is. Wordt deze omgeruild, dan zal dit gevolgen hebben voor de maandelijkse kosten. Ook de ontvanger die je destijds namelijk gekocht hebt, zal na de ruiling € 5,00 huur per maand kosten.

Ik heb je akkoord en nog wat meer informatie nodig wil ik de ruiling in gang zetten. Graag wil ik dus weten, moeten beide ontvangers omgeruild worden? En ga je dan akkoord met eventuele kosten die hierbij komen? Ik hoor het graag!
Susan,
Ja graag wil ik ze beiden omruilen maar werken ze in Noord-holland ook al dan? En ik ga akkoord met de kosten
Groet John
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Johnz, geen enkel probleem. Tot de tijd dat het signaal in Noord-Holland nog niet is omgezet zal het blijven werken! Ik heb beide ontvangers omgeruild, de kosten zijn € 5,00 per ontvanger. In jouw situatie zal de factuur dus met € 5,00 per maand omhoog gaan. Je kan de ontvanger op elk moment ook weer laten verwijderen uit je abonnement.

Je krijgt een bevestiging per e-mail van de wijziging. De ontvangers worden thuis gestuurd, binnen 5 werkdagen. Daarna krijg je een brief en retour doos, waarmee je de ontvanger en insteekkaart kosteloos retour naar KPN kan sturen.

Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag 😉
Susan
Dank je wel top geregeld
Groet John

Reageer