Beantwoord

Digitenne ontvanger omruilen voor insteekkaart

  • 17 January 2024
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN,

Ik zou graag mijn Digitenne ontvanger willen omruilen voor een insteekkaart - dan heb ik maar één afstandsbediening en er komt ook een stopcontact vrij.😀   

 Volgens de KPN website is mijn televisie (Philips 22PFS5303/12)  voor geschikt.

Kan ik dit niet gewoon bij een KPN winkel regelen i.p.v. te moeten bellen?   Over de telefoon is zo lastig voor slechthorenden.

 

Dank voor uw antwoord,

 

Groet,

Jerome

 

icon

Beste antwoord door PeterG 17 January 2024, 15:19

Bekijk origineel

2 reacties

Heb je het in combinatie met KPN Interactieve TV? (dan is 't ook minder duur...)

Dan kan je het via MijnKPN regelen.

Heb je een los (en dus duur 🤔) digitenne abonnement dan kan je inderdaad bellen.

In een KPN winkel kan uiteraard ook. Alleen hebben die geen modules op voorraad.

http://kpn.com/winkel .

Maar, ben je bekend met de dienst TELETOLK? Daarmee kunnen doven/slechthorenden bedrijven bellen met tussenkomst van een bemiddelaar. Jij communiceert dan via je toetsenbord of zelfs gebarentaal. En de mediator praat met de andere kant.

TELETOLK is gratis.

Heb je internet van KPN? Dan zou ik je toch adviseren om KPN TV+ te nemen als je dat nog niet hebt. Want met een los digitenne abonnement is de op één na duurste manier om tv te kijken. (duurst is Ziggo “KabelTV” zonder internet bij Ziggo).

En nog even dit: 

Sluit de meegeleverde antenne aan met de antenne voedingskabel. Die laatste kan in de usb van je televisie. Dan hoef je de 230 volt - 5 volt usb adapter niet te gebruiken en blijft dat stopcontact ook vrij😉

Dan zenders zoeken op tv.

Laatste stap: module plaatsen. Met groene etiket naar de muur (naar achteren).

 

Reputatie 1

Beste Peter,

Ontzettend bedankt voor de nuttige wenken. Ik heb geen internet thuis dus moet ik wel via digitenne televisie kijken. Ook heeft de vorige bewoner bij mij de Casema kabeldoos weggehaald.

Ik zal langs de KPN winkel gaan om dit te regelen.

 

Nogmaals bedankt voor de uitgebreide en nuttige informatie.

 

Hartelijke groet,

 

Jerome

Reageer