Digitenne ontvanger reageert niet meer

  • 1 May 2019
  • 4 reacties
  • 861 keer bekeken

mijn digitenne box is er tijdens een uitzending mee gestopt, althans het beeld. de box reageert niret meer op de afstand bediening. het geluid werkt nog wel, ook niet via rc. nieuwe batterijen en nieuwe rc geprobeerd, geen resultaat. ben nu 2 dagen bezig kontakt met kpn te krijgen, via telefoon en chat. de chat valt steeds uit, kan ik weer alles opnieuw invoeren. wat een drama service!

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

4 reacties

hang inmiddels 20 min aan de telefoon, nog steeds niemand beschikbaar. je zult maar al je diensten van kpn hebben, dan ben je helemaal de klos!
mijn "ogenblik geduld" duurt nu een half uur en is nu op! ik heb echt nog meer te doen dan wachten op kpn, dan digitenne abonnement maar gaan opzeggen. met deze service is niet te leven! jammer, want digitenne beviel me wel.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @benwijdeveld. Welkom op het forum! Wat vervelend dat de ontvanger niet meer reageert op de afstandsbediening. Ben je uiteindelijk nog in contact gekomen met één van mijn collega's van de klantenservice? Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en CAS-ID nummer (onderkant ontvanger). Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas geen reactie ontvangen op mijn bericht, dus ik ga er vanuit dat één van collega's van onze klantenservice jou heeft verder geholpen. Anders weet je ons te vinden!

Reageer