Beantwoord

Digitenne ontvangers moeten worden teruggestuurd

  • 12 January 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

hallo ik krijg opeens sinds vrijdag een retour doos binnen met een brief erin of dat ik mijn 2 digitenne kastjes terugwil sture want ik zou mijn abb hebben opgezegt . ten eerste heb ik nooit iets op gezegt maar mijn heele pakket is al stop gszet en ik krijg vervolgens een mail dag mijn internet geblokkeert zou zijn wegens een betal achterstand maar ik heb geen eens internet van kpn nooit gehad ook niet en daarbij stuur jk die kastjes nie terug breng ze wel na de gemeente zaterdags ofzo 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 January 2020, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Als het de zxv7200 of rbx2800 is dan zijn ze eigendom van kpn en wil die ze graag terug. Dan kunnen ze naar een nieuwe/andere klant. Retour sturen kan zonder porto.

Zijn het nog TF6000, TF6500, Samsung 1000T of 1100t of REBOX 1800/2100 dan mogen ze afgevoerd naar het lokale verwerkingssstation.

Kan wel zijn ma stuur ik nog niks terug ik heb zelf niks op gezegt dus 

Badge +12

@Chamonixia: Had je nou wel of geen abonnement bij KPN? Heeft KPN opgezegd wegens wanbetaling of heb je zelf opgezegd? Hoe kom ja aan die kastjes dan? Het verhaal is in ieder geval niet duidelijk. Maar zoals @PeterG aangeeft heb je de ontvangers in bruikleen en zul je ze terug moeten sturen (behalve die oude), anders krijg je daarvoor KPN weer achter je aan.

Reputatie 7

Hallo @Chamonixia, welkom bij ons op het forum. De situatie is me ook nog niet helemaal duidelijk, had je wel of niet een KPN abonnement? Als dat niet zo was, ben ik ook benieuwd waar je de ontvangers vandaan hebt gehaald. Het is niet de bedoeling dat je de tv-ontvangers naar de gemeente worden gebracht, die blijven namelijk onze eigendom en zullen naar ons teruggestuurd moeten worden.

Zou je de situatie eerst verder uit kunnen leggen, en jouw postcode en huisnummer toevoegen aan jouw forumprofiel? Als je hieronder laat weten als je dat hebt gedaan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Hoi @Chamonixia, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gevraagde gegevens zie ik ook nog niet op je profiel staan. Als ik nog met je mee kan kijken hiernaar weet je me te vinden.